VEX IQ technologijos
Su Tinklas.lt direktoriumi Andriumi Gumuliausku
Kvalifikacijos tobulinimo renginys mokytojams
„Prisiminkite štai ką: jei mokotės, tačiau nieko nedarote, tai reiškia, kad mokotės visiškai perniek. Jei turite žinių, tačiau jų netaikote, tai visos jūsų žinios nieko vertos“. /Stephen R. Covey/
Balandžio 10 d. Beržų progimnazijos aktų salėje vyko pradinio ugdymo mokytojos ekspertės Jolantos Vaitkevičienės kvalifikacijos tobulinimo renginys „Patyriminė veikla komandos formavimo stiprinimui ir jos įtaka darbo veiksmingumui“, kuriame dalyvavo, aktyviai veikė, dirbo komandose, žaidė ir geromis emocijomis bei savo patirtimis dalinosi mokyklos mokytojai.
Organizacijos Lietuvoje nestovi vietoje. Vykstant globalizacijos procesams jos stengiasi būti lanksčios ir kaip galima greičiau vežtis pirmyn bei keisti valdymo prioritetus. Kadangi organizacija nori dirbti efektyviau ir dirbti siekiant bendro tikslo, jai reikia, kad jų veiklą vykdytų ne individualiai dirbdami pavieniai asmenys, o suburtos efektyviai veikiančios komandos. Dauguma mokslininkų pripažįsta, kad komandinis darbas lemia sėkmę organizacijoje, kadangi komandinio darbo rezultatai yra žymiai geresni nei atskirai dirbančių pavienių žmonių.
Metodinė išvyka
VEX IQ technologijos
Su Tinklas.lt direktoriumi Andriumi Gumuliausku
Kvalifikacijos tobulinimo renginys mokytojams
„Prisiminkite štai ką: jei mokotės, tačiau nieko nedarote, tai reiškia, kad mokotės visiškai perniek. Jei turite žinių, tačiau jų netaikote, tai visos jūsų žinios nieko vertos“. /Stephen R. Covey/
Balandžio 10 d. Beržų progimnazijos aktų salėje vyko pradinio ugdymo mokytojos ekspertės Jolantos Vaitkevičienės kvalifikacijos tobulinimo renginys „Patyriminė veikla komandos formavimo stiprinimui ir jos įtaka darbo veiksmingumui“, kuriame dalyvavo, aktyviai veikė, dirbo komandose, žaidė ir geromis emocijomis bei savo patirtimis dalinosi mokyklos mokytojai.
Organizacijos Lietuvoje nestovi vietoje. Vykstant globalizacijos procesams jos stengiasi būti lanksčios ir kaip galima greičiau vežtis pirmyn bei keisti valdymo prioritetus. Kadangi organizacija nori dirbti efektyviau ir dirbti siekiant bendro tikslo, jai reikia, kad jų veiklą vykdytų ne individualiai dirbdami pavieniai asmenys, o suburtos efektyviai veikiančios komandos. Dauguma mokslininkų pripažįsta, kad komandinis darbas lemia sėkmę organizacijoje, kadangi komandinio darbo rezultatai yra žymiai geresni nei atskirai dirbančių pavienių žmonių.
Metodinė išvyka
Gruodžio 4 dieną pradinių
klasių metodinės grupės mokytojos ir pagalbos mokiniui specialistės vyko
į Joniškio „Saulės“ pagrindinę mokyklą, kuri turi didelę patirtį ugdant
specialiųjų poreikių vaikus, turinčius didelių ir labai didelių
specialiųjų ugdymosi poreikių. Mokykloje įsteigtos lavinamosios,
socialinių įgūdžių ugdymo klasės ir Dienos užimtumo centras asmenims nuo
7 metų iki senyvo amžiaus, turintiems protinę, fizinę ir kompleksinę
negalią.
Nepaprastai šiltai mus pasitiko mokyklos
direktorius T. Armonavičius ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui L.
Valiukienė. Stebėjome pradinių klasių mokytojų vedamas pamokas,
neformalaus švietimo užsiėmimus, pamatėme naujausias interaktyvias
priemones bei jas išbandėme praktiškai. Žavėjomės mokytojų kambaryje
įrengta virtuvėle, poilsio zonomis, išbandėme relaksacines kėdes. Labai
šiltas bendravimas, pamatytos veiklos, mokymo priemonės pateisino mūsų
lūkesčius. Užmezgėme bendradarbiavimo ir partnerystės ryšius. Galvojame,
kad kitas draugiškas vizitas bus į mūsų mokyklą, kur mes dalinsimės
savo gerąja patirtimi ugdant specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius
mokinius.
Spalio 10 d. vedžiau kvalifikacijos tobulinimo seminarą „Patyriminių metodų taikymo galimybės ugdymo procese“. Dalyviai - Beržų progimnazijos klasių auklėtojai, dalykų mokytojai, administracijos atstovai. Gavau labai gerą grįžtamąjį ryšį, esu laiminga, kad pavyko įgyvendinti tai, ką ir norėjau. Su Dėkingumu
Susipažinome su naujausiomis
mokymo(si) technologijomis
Mokytoja Jolanta Vaitkevičienė, apsilankiusi respublikinėje parodoje „Mokykla 2018“, kurioje gyvai ir interaktyviai buvo pristatomos ugdymo(si) metodikos, paslaugos švietimui, demonstruojamos naujausios mokymo(si) priemonės ir technologijos, susirado Inovacijų gido atstovą Aukštaitijos regionui ir organizavo jo susitikimą su mokyklos mokytojais. Iš arčiau teko ne tik susipažinti su interaktyviais kubais, interaktyviomis žaidimų aikštelėmis LU, interaktyviomis grindimis, mėtomu mikrofonu, bet ir kai ką išbandyti.