STEAM kūrybinės dirbtuvės


STEAM dirbtuvės "Pažink savo kūną"














Bendradarbiavimo bei darbo komandoje įgūdžių ugdymas pasitelkiant STEAM veiklas

2c klasės mokiniai dirbdami komandose ir integruodami bei susiedami turimą informaciją, taikė žinias bei įgūdžius pasitelkiant STEAM veiklas. Kartu jie atliko konstravimo ir modeliavimo darbus, tikrino darbu tvirtumą, skaičiavo žingsnius, matavo, lipdė, lankstė ir apibendrino rezultatus. Mokiniai iš šiaudelių sukonstravo dviaukštį bokštą, kurio pagrindas turėjo būti kvadratinis, o
antroji dalis trikampė. Iš Lego kaladėlių reikėjo sumodeliuoti robotą gelbėtoją. Po to komandos galėjo išbandyti tokio roboto galimybes. O palenktyniauti galėjo su sukonstruotu lėktuvėliu.





















PASAULINĖ SNIEGO DIENA SU STEAM

Pasaulinę sniego dieną įvairiose pasaulio šalyse kviečiama slidinėti,
čiuožti rogėmis, prisiminti žiemos žaidimus ir lipdyti sniego senius. Tą dieną 2c klasės mokiniai kartu su mokytoja Jolanta integruotos lietuvių kalbos ir pasaulio pažinimo pamokos metu, naudodami STEAM technogijas, gamino sniegą, lipdė sniego senius, stebėjo ir įvardino tikro bei dirbtinio sniego savybes, karpė, aplikavo, o jau grįžę į namus besmegenius lipdė savo namų kieme. Mokiniai padarė išvadą, kad iš pasigaminto sniego besmegenius galima lipdyti ir
vasarą! Suplanuotos veiklos buvo labai įdomios ir naudingos.









 STEAM kūrybinės dirbtuvės

Koks stebuklingas yra vanduo! Ar kada nors apie tai pagalvojote? Jis gali būti įvairių pavidalų. Varvekliai, čiuožykla ar šalčio gėlės ant langų yra vandens kūriniai. 2b klasės mokiniai, pasitelkdami spalvas ir formas, įvairius daiktus bei augalus, kūrė ir šaldė mozaikas. „Jeigu nori būti rašytoju, visų pirma privalai nuveikti du darbus: daug skaityti ir daug rašyti,“ – sako garsus amerikiečių rašytojas Stivenas Kingas, o jeigu nori tapti kūrėju, turi atverti kūrybiškumo galimybes ir bandyti. Pabandėme ir dabar džiaugiamės rezultatu!



















STEAM pamoka PAŽINK SAVO KŪNĄ

2b klasės mokiniai per pasaulio pažinimo pamoką mokėsi atpažinti ir įvardinti pagrindinių žmogaus kūno dalių pavadinimus. Taip pat diskutavo, kurios kūno dalys žmogui galėtų būti svarbiausios. Pamokos pabaigoje vaikai įvardino, kad visos kūno dalys žmogui yra reikalingos ir svarbios. Vėliau tyrinėjo savo kūno sandarą ir jo galimybes: piešė, braižė, matavo… Taip pat neapsiribojome vien kūno dalių pažinimu, bet ir kalbėjome apie žmogaus kūno sveikatą ir nuo ko ji priklauso. Antrokai pritaikė seniai žinomą taisyklę „Sveikame kūne – sveika siela”.
























STEAM pamoka NAMELIO KONSTRAVIMAS
2b klasės mokiniai, konstruodami ateities namelį paršeliui, atskleidė savo kūrybiškumą ir sukūrė ne tik tvirtus, bet ir originalius bei vertingus namelius. Nebuvo lengva atsakyti į klausimus, susijusius su iškelta hipoteze, tačiau antrokai pasistengė ją patikrinti keliais būdais ir suformulavo išvadą. Taigi, nameliai, kuriuos jie sukonstravo (matavo, klijavo, braižė, kirpo, lipdė, vėrė, rinko, derino…) yra tvirti ir saugūs. Pasižvalgykite ir jūs.